Q/A Fitnessguru
2014-03-11 KL. 21:43:08 · KATEGORI: Q/A

Q: Har du provat deras produkter tidigare? Du får jättegärna skriva vad du tyckte om de sen!
 
A: Nej jag har aldrig testat fitnessguru's produkter förut så var rätt så spänd på hur proteinet skulle smaka först. Har dock bara hört bra om deras saker så jag hoppades ju självklart på det bästa! Först och främst så är ju leveransen ett stort +, beställde på fredag em och redan på måndagen hämtade jag ut mitt paket. 
Blandade mitt protein med 1,5dl mjölk + 1,5dl vatten vilket funkade jätte bra, och godast var hallon/vit choklad! Smakade precis som hallon youghurt vilket jag älskar! Köpte ju påsarna för att se vilken jag gillade bäst för att sen beställa 1kg burken och det fick då bli hallon smaken. Men både kiwi/youghurt och vanilj/vit choklad var jätte goda men fastade mest för hallon som sagt. 
Fick även en liten påse med 3st fatburn tabletter som jag testade under en dag men märkte ingen direkt skillnad efter bara en dag. Dom funkar säkert jätte bra om man tar tabletterna dagligen men det är inget jag känner jag behöver. 
 
Så jag kan verkligen rekomendera deras produkter till alla, tipstipstips! 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?