Martes
2014-03-04 KL. 20:54:31 · KATEGORI: Every day

Lyckades snooza (stavning?) aningen för länge imorse så fick stressa mig igenom morgonen och packa med mig allt innan jag gick till bussen. Började med 2h matte som faktiskt gick jätte bra, sedan natur innan vi fick sluta kvart i tolv. Åkte till gymmet snabbt och tränade 12:20-13:20 och skyndade sen tillbaka till skolan där jag skulle ha matte klockan två. Snacka om att vara effektiv på gymmet! 
Matten kunde väl gått bättre, snackade mig igenom en större del av lektionen men det gick bra ändå. Annars har jag mest bara tagit det lugnt hemma, pluggat lite och skickat in en uppgift, så nu ska ner och duscha innan jag läser igenom matten inför provet imorgon. Wish me luck!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?