Vi lever för de sena kvällarna
2014-03-23 KL. 21:22:48 · KATEGORI: Every day

Tjena allihopa! Först och främst är det rikigt roligt att se statistiken är så hög fast att jag hållt mig undan bloggen ett bra tag nu, så det uppskattas! Har faktiskt bara låtit bloggen vara för att slippa känna ett måste, vilket varit skönt men nu ska jag försöka bättra mig och hålla liv i min blogg. 
 
Orkar ju dock inte babbla om allt sen sist, men det är ju typ det vanliga; skolan, träning, jobba, träffa Becca och en massa annat. Igår kväll blev det en go utekväll först med Elin innan vi gick åt varsitt håll då jag mötte upp Becca. Stack in på Tivoli där vi spenderade kvällen med musik och sällskap innan jag landade i sängen vid tre tiden. Jobbade idag och passade därefter på att duscha och basta vilket var riktigt skönt. 
Annars har jag inte gjort något utav allt jag tänkt göra idag, inte så bra men ja, jag har ingen lust till det nu haha. Ska bädda ner mig i sängen för lite filmmys och tagga om till en ny vecka med mindre onyttigheter och mer träning. (Ja, mer plugg också antar jag.) P&K
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?