En bättre helg helt enkelt // Måndag
2014-03-03 KL. 21:31:22 · KATEGORI: Every day


Brakfrulle @ Becca's // Todays med mina nya coola brallor
 
Började min fredagkväll med att åka till Becca innan vi fortsatte till Louise för lite förkrök med lite gott folk och drog tillslut sedan vidare på lite andra festligheter. Sov hos Becca och vaknar till en go frulle innan jag lämnade en sovande Becca för att bege mig hemmåt. 
Lördagkvällen spenderades med Ebba och Becca som innefattade kräng, bastu och en jäkla massa snack innan jag fick ta bussen hem för att komma upp i tid till jobb dagen efter. Blen sen en mor-döttrar dag på väla med en lite shopping för min del, fika (som förövrigt blev juice och yoghurt, nyttigt och gott!) 
 
Sen kommer vi till idag, en så sjukt onödig skoldag då vår första lektion på 3h var inställd vilket resulterade till världens längsta håla. Drog till väla once again med tjejerna innan svenskan började och därefter väntade ett lugnt kom-igång-pass på gymmet. Fyfan vad skönt att träna igen! Blev ben och rumpa innan jag fastnade i receptionen med Felicia nån timme. 
Nu ska jag försöka ta tag i en av alla hundra saker jag har efter mig i skolan, vi hörs!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?