Om mig
2014-03-06 KL. 09:42:20 · KATEGORI: Life of

Fyra frågor om förhållanden.

Är du singel ? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nej
Hur många har du varit kär i? Kär och kär, har väl aldrig varit riktigt kär
Är du kär just nu? Nope.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Emma
När fyller du år? 16 februari
Några piercingar? Öronen
Vad har du på dig just nu? Kläder
Vad tycker du mest om hos dig själv? Oj.. typ mina ögon gillar jag haha. 
Vad är du bra på? Vet faktiskt inte.
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Själv, sover som bäst då.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Becca
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på sitt sätt
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är lika fula ♥

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Ätit god frulle och åkt till skolan.
Vad ska du göra nu? Vara i skolan 
Har du gjort något dåligt idag? Nej.
Vad har du ätit idag? Nyttiga pankakor med lättkvarg
Har du duschat idag? Nej, hatar att duscha på morgonen.
Är du trött nu? Nej faktiskt inte.
Vad händer idag? Vara i skolan, åka till gymmet sen hem.

Annat.
Hur mår du just nu? Förutom att jag är aningen hungrig så mår jag prima.
Är du hungrig nu? Jag är alltid hungrig.
Vad är klockan nu just nu? 09:38
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, FB och adela.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Yes!
Vilket är ditt favoritband/artist?- Gillar det mesta, har inga favoriter
Vad gillar du för musik? Väldigt olika, men typ allt.

Kärlek.
Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Inte det heller.
När kysste du någon senast? Det var ett tag sen haha. (Forever alone)
Är du romantisk? Ibland, men om jag har förhållande är jag väl det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande är alltid mysigt, trött på att vara singel och ensam nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Becca.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingen aning





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?