Update
2014-04-16 KL. 17:18:08 · KATEGORI: Every day


Min goda lunch med Emma igår 

Goddagens på er alla, har knappt varit hemma sen sist så därför har uppdateringen inte varit på topp (som vanligt haha).
Träffade Becca och Oscar i lördagskväll ett tag efter Beckys fest och jobbade söndag förmiddag, hade myskväll med Matilda med en massa snack och godis.
Måndag- Träffade Becca, tränade med Oliver, åkte till väla med Becca och spenderade min kväll på värmebänkarna. Igår träffade jag Emma som jag inte sett på evigheter. Lunchade och en hel del prat, åkte hem och sov nån timme innan jag återigen åkte in till stan för att va med Alice. 

Nu sitter jag på jobb och när jag slutar ska jag nog träna och försöka hinna hämta mina nya skor också. Fullt upp!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?