Påsklov!
2014-04-12 KL. 19:51:42 · KATEGORI: Every day

Standard helgfrulle hos min extra familj // Snabbmat deluxe
 
Hola amigos! Det var lite väl längesen sist men jag har tagit en paus härifrån vilket har varit skönt. Men nu under lovet ska jag försöka bättra mig! Invigde mitt lov med att träffa Becca och Louise för lite go dricka och partaj, sen somnade både jag och Becca i soffan, vaknar vid 8 tiden och lägger mig i sängen istället haha. 
Jag och Becca satte oss uppe vid parken i kärnan för lite snack och chill i solen där vi satt i nån timme, gick hem och "lagade" mat. 
 
Ska börja göra mig iordning igen för Beckys 18-års fest, och eventuellt träffar jag Becca senare ikväll igen, lovet börjar rätt bra!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?