Senaste dagarna
2014-03-11 KL. 21:34:00 · KATEGORI: Every day

Pre-workout food // Selfie innan träning // Världens godaste dryck ♥

Har lämnat bloggen åt sidan ett tag och fyfasen vad skönt det varit! Men nu längtade jag tillbaka lite hehe.. Har gjort allt och ingenting sen sist kan man ju säga, skola som vanligt om dagarna, tränat en hel del förra veckan, jobbat lör-sön. Träffat Becca, varit på fotografering till jobb med Frida och Alma (som förövrigt var det pinsammaste jag varit med om haha) 
 
Började veckan med en powerwalk ute i det fina vädret igår innan skolan, fick sluta lite tidigare för att hinna fota bilder till fotoprojektet som jag blev grymt nöjd med! Skippade träningen för att slappa och somna tidigt, finns inget bättre än att somna i tid. Kom dock inte upp i tid för en morgon runda utan försov mig till 7, stressar till bussen och glömmer dator, mellanmål (vääääldigt viktigt!) men allt löste sig ändå då jag inte behövde datan under dagen. 
Cyklade till maxi för att hämta ut ett paket och nu har jag kollat lite extra med resa som ev bokas innan veckans slut! WIHO! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?