To your underworld
2014-01-09 KL. 23:44:20 · KATEGORI: Every day

 
Klockan har bara flugit iväg nu ikväll men som vanligt är jag pigg nu vid denna tiden, så ska kolla på de sista PH avsnittet jag missat nu innan jag ska sova. 
Slutade runt fyra, åkte direkt till gymmet och tog mig en celsius innan jag satte igång med träningen. Skulle bara värma upp lite nätt på löpbandet i lutning, slutade med att jag sprang 3,5km innan zumba passet. Riktigt go känsla ändå! Köttade på som fasen på passet, känns skönt att vara tillbaka på zumban! Skulle som sagt styrketräna efteråt men jag mådde illa så hungrig jag var efter passet så åkte hem för att käka lite. 
 
Har somnat lilsis ikväll, handlat med mamma och duschat samt sett att internetet fungerar igen så det gjorde hela min kväll typ haha. Aja, nu ska jag kolla ph. Vi hörs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?