Seg fredag
2014-01-10 KL. 22:02:14 · KATEGORI: Every day

Hej på er, efter ph igår kunde jag inte somna alls vilket resulterade i för lite sömn.. Dock var jag förvånadsvärt pigg imorse, kom upp redan 06:20 vilket var skönt. Ingen stress alls ♥ Började med 1h matte som gick jätte bra för min del, sen visuella efter det. Fick sluta redan vid halv elva så då stack jag till gymmet för att träna rygg och mage samt ett iw pass. Träningen gick jätte bra, åkte hem och gjorde världens godaste lunch innan jag somnade nån timme på soffan. 
Sen har jag bara gjort iprincip nada, hjälpt till med maten och kollat film vilket jag ska fortsätta med nu, imorgon väntas jobb 9-12 och måste gå upp tidigt för att jag tyvärr måste ta bussen in. Riktigt segt haha! 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?