Min helg
2014-01-27 KL. 14:20:05 · KATEGORI: Every day

Två snaps från min och Alice myskväll i lördags

Blev en seg kväll i fredags, var så sjukt sur och irriterad på exakt allt så jag stannade bara hemma och segade innan jag somnade vid tolv tiden. 
Åkte och jobbade 9-12:45 sen skulle jag egentligen tränat men jag hade verkligen ingen energi kvar när jag var klar med jobbet. Somnade till på soffan brevid lilsis ett tag, sen åkte jag med mamma och Elin när vi skulle handla. Vid sju tog jag bussen till Alice, vi lagade mat innan vi sen hade en massa snack om allt och inget. 
Fixade lite efterrätt innan vi satte oss i badet ett tag. Riktigt mysigt innan vi satte igång Mean Girls och däckade.
 
Igår åkte jag till gymmet vid tolv tiden från Alice, var med på öppet hus och sen var tanken att jag skulle träna ben innan spinningpasset men det slutade med att jag, Felicia och Emma pratade i dom 2h så benträningen får jag ta nån annan dag haha. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?