Kill me monday
2014-01-13 KL. 11:56:45 · KATEGORI: Every day

 
Eftersom vårt internet strular hela tiden har jag inte kunnat blogga ordentligt, för min surf på mobilen har även tagit slut så därför får jag passa på att blogga nu i skolan.
I lördags jobbade jag som vanligt, så fort jag kom hem somnade jag en stund. Åkte sen till Matilda vid halv åtta tiden, snackade en hel del innan vi gick och köpte lite go frukt (eftersom jag inte får äta något onyttigt..) Satte igång en film men vi båda somnade en stund efter det.
Efter vi käkat frulle skjutsade Matilda mig hem, sen åkte jag in till stan för att träffa Becca ett tag innan jag skulle träna. Skulle på spinning men det var fullt så det fick bli ett grit pass istället. 
 
Som vanligt har jag svårt att somna, så jag var riktigt trött imose men kom upp tillslut, käkade en god frukost innan jag stack till skolan. Dags för de gamla goda måndagsrutinerna; bästa zumba passet efter skolan samt lite löpning. Som jag saknat det! 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?