Jag faller när jag vet att jag förlorat
2014-01-24 KL. 13:00:57 · KATEGORI: Every day

 
Blev som sagt träning igår, sprang 30min på löpbandet och sen väntades 1h zumba + lite stretch efteråt. Snackade en del med Alice i telefon påvägen hem från gymmet för vi kunde inte ses, kom hem och åt middag innan jag tog en skön dusch. 
 
Imorse väntades tidig mattelektion som vanligt, fick dock sluta efter det för visuella fick vi jobba hemifrån med. Så jag kom hem runt tio tiden och har sen dess fotat en del. Testade objektivet jag lånade från skolan. Kanske kommer några exempel bilder, men ska först se om jag ska ha dom till skolan eller inte. Har även fått i mig lunch, och nu sitter jag och slappar haha. 
Vill egentligen åka och sola men bussarna går vartannan timme så blir lite knepigt att ta mig hem då, får se om jag åker eller inte. Annars ska jag nog till väla med mamma, pappa och lilsis senare idag och ikväll får jag helt enkelt se vad som händer. Vi hörs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?