Five
2014-01-16 KL. 00:02:45 · KATEGORI: Bekännelser

Jag hatar verkligen att kolla skräckfilmer, men ändå så finns det så många jag vill se fast att jag blir helt livrädd av att se dom.
 
Jag är riktigt kass på att spara pengar, spenderar så sjukt mycket pengar på saker jag oftast ångrar att jag köpte tillslut.Vilket är dåligt eftersom jag måste spara till en resa i sommar.
 
Jag blir aldrig nöjd med hur mitt hår ser ut förutom när jag plattar det, men vill samtidigt inte slita på mitt hår så jag låter det bara vara super krylligt och fult varje dag haha. 
 
Min mobil är något jag verkligen inte skulle kunna klara mig utan. Är verkligen 110% beroende utav den och kollar den 24/7
 
Jag mår som bäst när jag är på gymmet och tränar, finns verkligen inget bättre för mig. Speciellt när man trivs så sjukt bra på sitt gym, love ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?