27.01.14
2014-01-27 KL. 20:54:30 · KATEGORI: Every day

 
Måndag, lång dag i skolan med sega lektioner men jag och Matilda hade kul åt exakt allt under hela dagen. Stannade dock kvar på både svenskan och historian fast att jag inte ens gjorde något alls haha. Bara för att jag hade träningssakerna med mig så var det bättre att åka direkt till gymmet.
Planen var att träna rygg/mage idag men när jag stod på crossen och värmde upp kände jag för att kötta ben/rumpa idag, så det fick bli så innan jag avslutade med 1h zumba. Tyvärr hade jag inte så bra känsla, men det gick ändå! 
Plumsade hem i snön som nu lagt sig regält, inget jag gillar.. Krängt mat har jag det med, egentligen way to much än vad jag skulle ha gjort nu men seriöst? Mat är ju bara det bästa! Ska bara ta det lugn, ta en go dusch så fort mina föräldrar fixat klart med vad dom nu än gör (nåt med vattnet) sen väntas PH.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?