15 januari
2014-01-15 KL. 21:56:16 · KATEGORI: Every day

Onsdag redan, började 9:00 med foto som vi har hela dagen. Fick en uppgift om porträtt så vi skulle fota lite idag, men vi hade även samtal om hur det har gått i kursen osv. Först tramsade jag, Rebecca och Matilda en hel del när vi fotade inne, men ute fick vi alla till en hel del bra bilder (men ja, även en massa roliga haha) som jag nyss har redigerat och skickat in. 
Vi fick ialla fall sluta vid halv tolv, då drog jag med Rebecca till subway innan jag tog bussen hem. Platsade mig direkt i sängen och sov i 2h innan jag stack till jobb. Har fått i mig lite mat så nu ska jag kolla gårdgens PH avsnitt samt kvällens, vi hörs!
 
4 av mina bilder från idag
 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?