Träningsabstinens till max
2014-02-17 KL. 21:52:00 · KATEGORI: Hälsa & träning

 
Inleder nu min 3:e vecka utan träning och ärligt talat så börjar jag få abstinens! Tanken var att förförra veckan (v.6) skulle jag först och främst ta tag i plugget och fick då sätta träningen åt sidan. Men eftersom jag började må dåligt på tisdagen insåg jag att jag även fick hoppa träningen även om jag haft tid efter plugget för att slippa bli jätte sjuk. 
På fredagen började jag känna mig bättre men höll mig ändå borta från gymmet hela v.6. Tyvärr började jag känna mig sämre på söndagen; fick feber och en ännu värre förkylning. Så då var gymmet absolut tabu men tänkte att jag snart skulle bli frisk igen så att jag nu under lovet kunde börja träna lite försiktigt igen. Men nej. Är fortfarande förkyld och tänker inte trotsa detta i risk att bli värre igen. 
 
Kollar på en massa träningskläder, bloggar och inspobilder. Ja jag vill verkligen tillbaka till gymmet och kötta, blir så rastlös av att inte träna, speciellt på kvällarna. Sömnen är nog värst.. Nu förra veckan har jag sovit otroligt dåligt, vaknat flera gånger under natten osv. (dels för att jag är sjuk men även för att jag har enormt kill i benen/hela kroppen av att inte röra på mig). Men nästa vecka SKA jag till gymmet så om jag är frisk eller inte! Kan ju förfasen inte vara sjuk i 4 veckor?!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?