She doesn't mind
2014-02-14 KL. 22:40:51 · KATEGORI: Every day

 
Glad alla hjärtans dag på er! ♥
Idag känner jag att jag förhoppningsvis börjar bli bättre, har inte ont i huvudet eller kroppen mer. Bara förkylningen kvar sen är jag frisk! Var dock ledig (är ju fortfarande sjuk) från skolan idag med för att gå på begravning. Var hemma igen lite innan två och då gick jag och la mig en stund, annars har jag faktiskt städat lite på rummet. Har fortfarande en del kvar men det fixas imorgon. Hittade en massa nostalgi saker som jag fastnade med så därför får resten av städningen tas imorgon. 
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar bloggar och ska strax kolla film. Vem behöver en kille på alla ♥ dag? Inte jag ialla fall! Klarar mig bra ensam faktiskt, och den känslan mina vänner, är en bra känsla. För första gången på länge mår jag bra utav att vara ensam. Tummen upp för det!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?