Pluggkväll
2014-02-17 KL. 20:21:37 · KATEGORI: Every day

Hej på er! Som vanligt är jag seg med uppdateringen men jag har tappat lusten till att blogga nu så det får bli som det blir helt enkelt. I förrigår fick det bli en ofrivillig hemma kväll då jag inte mådde så bra igen. Tyvärr så ger sig inte denna förkylningen sig så lätt, inte alls kul! Igår fyllde jag äntligen 18 (grattis till mig!) och jag började med att gå upp i tid för att jobba ett tag. Åkte sen in till stan för att träffa Becca på en go fika på Mezo. (Fick bli en lugn föddelsedag så jag inte bli ännu mer sjuk igen..) Sen mötte vi upp Oscar ett tag innan jag begav mig hemmåt igen. 
 
Blev en tidig morgon imorse, åkte med min syster för att kolla på när hon tatuerade sig och blev ännu mer sugen på att göra en själv samtidigt som jag är livrädd över att det ska göra ont haha. Annars blir det en lugn kväll med lite gottis och plugg tyvärr nog. Har inte fått gjort något under hela förra veckan så känner att det är dax nu.. 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?