31/1-02/2
2014-02-02 KL. 22:01:00 · KATEGORI: Every day

Som vanligt har vårt internet laggat i helgen, så det får bli en helg-update once again, men det är ni ju vana vid nu?
 
Efter skolan i fredags käkade jag och Matilda lunch på haket innan jag åkte till väla för att klippa mig. Tog en sväng in om solen en stund också innan jag landade hemma igen. Träffade Becca en stund på kvällen, färgade hennes hår (som var första gången jag någonsin gjort på någon haha). 
Började min lördag med världens godaste frukost innan jag mest bara tog det lugnt, hjälpte mamma att handla innan hon lämnade av mig i Fredriksdal för 19-års fest med Becca och Emma. Dock åkte jag och Becca därifrån tidigt för vi orkade inte med mer, så vi stack hem till henne för lite mat och film innan jag åkte hem. 

Annars har jag bara jobbat 2h idag, sovit en stund på soffan och inte gjort det jag borde, dvs plugga. Men eftersom jag har blivit sjuk får jag skippa träningen i veckan och ha en total plugg-vecka, sorgligt men sant.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?