10.02.14
2014-02-10 KL. 10:41:37 · KATEGORI: Every day

Morgonprommis i onsdags // Selfie // Näring till jobb. 
 
Världens sämsta uppdatering eller vadå? Förlåt för det men jag har varit sjuk, internet har krånglat som vanligt sen har jag heller inte orkat blogga när jag väl kunnat. 
 
Var hemma sjuk i onsdags, gick i skolan torsdag fast att jag mådde dåligt bara för att få lite skolsaker gjorda, skola i fredags samt en myskväll med Matilda. 
Jobbade i lördags, stannade sen kvar ett tag och höll Felicia sällskap innan jag åkte hem vid halv tre. Pluggade ett tag innan jag skulle hem till andra Matilda för en tjejkväll med mina girls.
Vaknade upp med världens frossa igår tidigt på morgonen, så fick faktiskt skippa jobb och stanna hemma. Hade 39 graders feber och mådde inte alls bra.
 
Är hemma från skolan idag och mår fortfarande kasst, ligger inne med en täpt näsa, halsont, huvudvärk och lite feber, wiho! Ska försöka få i mig det sista av min frukost, kolla hunger games och sen även plugga, tvätta och duscha.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?