Way to much to do
2013-10-01 KL. 14:18:00 · KATEGORI: Every day

Hola amigos! Hade nyss världens damp/break down på exakt allt och kände att jag verkligen måste skriva av min ilska haha. Först och främst har jag några skoluppgifter jag verkligen måste ha klart idag eftersom jag är så "duktig" och inte gör saker i tid. Världens tidsoptimist men ja.. Är så sjult trött på skolan så det finns inte, hatar plugg och det blir ju inte bättre att det är ämnen jag totalt hatar och tycker är såå ointressanta. Dö. Sen kanske detta låter löjligt men jag är så rastlös att jag bara vill träna ett killerpass, kunde knappt sova i natt dels för att jag är sjuk men att jag var så rastlös av att inte ha gjort något under dagen. 
Så nu ska jag vara flitig och göra ialla fall två uppgifter och ev städa på rummet. (lägg märke till eventuellt)
 
Hejdå sociallt liv, jag ska bara plugga tills jag dör.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?