Torsdag kväll
2013-10-24 KL. 20:46:56 · KATEGORI: Every day

Väntar just nu på att min tvätt ska bli klar, så hinner det torka till imorgon så att jag har kläder att använda haha. (menar tills imorgon kväll då jag ska till Rebecca, har givetvis kläder att ha på mig) Så nu ska jag leta upp en bra film att kolla på och somna tidigt ikväll. Var uppe till nästan 3 inatt, dock inte mitt fel men ändå. Somnade heller inte då utan vid fyra, ja då somnade jag äntligen. 
Men sen känner jag mig själv, kommer nog inte lägga mig tidigt.
 
Skulle ju som sagt göra klart min uppgift i visuell men har ingen aning om hur jag ska redigera bilderna (så som vi ska göra det) så får väl se imorgon hur det blir. Nu ska jag leta vidare efter bra filmer, vi hörs! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?