Sunday funday
2013-10-27 KL. 14:41:20 · KATEGORI: Every day

Hej på er, påbörjade ett inlägg igår men det gick inte så bra och hade inget att skriva så jag testar nu istället. I fredags åkte jag, Linnea och Emelie till Rebecca för att fixa lite god middag innan det väntades krök med goa människor. Stack sen därifrån lite innan två och landade i sängen vid tre tiden. 
Åkte till väla med favvo Alice ett tag, dock glömde vi bort att kolla efter nästan allt vi åkte dit för att hitta haha. Stannade hemma hos henne en timme innan jag åkte hem för ombyte innan jag sen åkte till Josse för att göra oss iordning innan vi åkte till David för lagfest. Meddans alla stack ut drog jag och Josse till mc och fetade oss. Livet som 17 åring ♥
 
Somnade på direkten när jag kom hem, vaknade till nån gång imorse men lyckades somna om till halv ett. Bra att sova bort halva dagen. Har annars bara hjälp mamma att städa lite och nu är jag platsad i sängen för att kolla alla bloggar + filmmys i min ensamhet. 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?