Söndags mys
2013-10-06 KL. 20:46:59 · KATEGORI: Every day

Förlåt för den sega uppdateringen i helgen men det har verkligen varit full rulle! I fredags träffade jag som sagt Becca och vi var med några killar innan Emma också kom och gjorde oss sällskap. Igår var det dop från 11-15 och klockan fem skulle jag ta bussen till Josse för att göra oss iordning tillsammans. Blev pizza kräng med Emelie och Becky innan vi begav oss till stan igen för att fira David. Många namn nu känner jag. Hade hur roligt som helst hela kvällen, tog sista bussen hem och sen däckade jag gott i sängen.
 
Blev en regäl sovmorgon imorse, tolv vaknade jag.. Men skönt och behövligt. Åkte till väla med Alice på eftermiddagen och fick med mig ett par byxor hem. Efter väla mös vi lite hemma hos Alice innan jag skulle hem igen. Så nu sitter jag äntligen i sängen och bara tar det lugnt med lite go musik, härligt slut på en härlig helg!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?