Söndags ångest
2013-10-13 KL. 13:30:56 · KATEGORI: Every day

Hej på er och förlåt för den kassa uppdateringen! Har inte gjort så värst mycket denna helgen, blev en mysfredag med lite godis och filmer, igår åkte jag till stan med Becca, Ebba och Julia. Vi drog på en "fest" men vet inte om man kan kalla det för en fest haha. Lika snabbt som vi kom dit stack vi igen, käkade mc och vid halv ett tog jag bussen hem igen. 
Vaknade inte förrän halv tolv imorse, riktigt skönt måste jag säga. Kollade på en film ett litet tag men nu ska jag ta tag i allt plugg jag har och städa rummet vill jag för en gång skull göra. Ser ut som ett bomb nedslag här och nu är jag trött på det. Troligen hörs vi inte mer idag, kanske ikväll om jag har tid mellan allt plugg & städ.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?