Seg bloggning
2013-10-24 KL. 16:59:45 · KATEGORI: Every day

Hola amigos, vet att bloggen har fått lida lite nu i veckan men har haft så mycket plugg vilket har resulterat till ingen träning alls. Annars har skoldagarna rullat på, hade idrottsprov idag där jag lär få ett givet F. Men seriöst, så lite tid som vi hade på oss och 45 instuderingsfrågor?! Helt sinnes. Aja, är lite smått irriterad också över samtalet på vår klf, ännu mer sinnes. Dock inget jag tänker ta upp i bloggen men jag blev så sjukt arg idag på typ allt. 
 
Hur som helst, imorgon har jag bara matteprov sen tar jag höstlov! Och inleder lovet på bästa sätt, wiho taggad inför helgen! Men har tre bilder jag ska redigera senast ikväll så att jag kan få vara ledig från visuella imorgon, så det är prio ett. Kommer dock ha lite plugg att göra på lovet men det ska nog fixa sig. 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?