Så grymt trött
2013-10-08 KL. 16:08:02 · KATEGORI: Every day

Blev lite mer än 2h sömn i natt, tänkte försöka sova fast att jag inte var klar med uppgiften så jag stängde ner datan men då kunde jag inte somna. Så jag somnade inte förräns vid tre tiden och gick upp lite över sex. Lagom trött. Matten kunde absolut inte vara segare än idag, märks också att jag har missat en del sen förra veckan när jag var sjuk och sen var vi ju iväg så jag fattar absolut ingenting heller för den delen. Blöö. Som tur är har vi bara repetition nu så då kan jag nog hinna ifatt allt igen. 
Jobbade flitigt på naturkunskapen och vi blev nästan klara med vårt arbete. Kom hem vid halv ett tiden och fixade lite lunch innan jag tog mig en powernap. Så nu ska jag ner och käka lite igen innan jag tar bussen till gymmet, vi hörs!
 
(Går inte att ladda upp någon bild så det får bli utan nu)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?