Regn, regn och ännu mer regn
2013-10-21 KL. 16:51:15 · KATEGORI: Every day

Hej på er! Blev en kortare skoldag idag då vi inte har någon svenska lektion alls denna veckan. Så vi fick börja historia lektionen tidigare och sluta lite innan tre istället för halv fem. Klagar absolut inte. Var så sjukt taggad på zumban ikväll, men så mycket plugg jag har just nu måste jag tyvärr prioritera plugget först. Helt sjukt, första gången jag missar ett zumbapass bara för att plugga. Sorgligt men sant haha! 
Så nu sitter jag här vid datorn och försöker koncentrera mig, men ja det går inte så värst bra.. Som vanligt. Men just därför måste jag stanna hemma från gymmet lite mer denna veckan, för att allt som ska vara klart denna veckan i skolan är inget kul alls. Tänk då om jag skulle gymmat först och vara döds trött efter det, hur mycket plugg blir fixat då?
 
Aja, ska bli klar med svenskan sen ta en liten paus, sen få klart historian och lära mig alla instuderingsfrågor till idrottsprovet. Så ja, vi hörs när jag har tid!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?