Onsdag
2013-10-16 KL. 14:41:19 · KATEGORI: Every day

Hej lediga onsdag! Riktigt skönt var det att få sova ut imorse, vaknade inte förrän vid halv tolv. Har kollat på en film och helt plötsligt är klockan halv tre?! Så går det när man sover bort halva dagen.. Aja, käkade lunch som dock inte ens var god haha. Misslyckades med min sås så den förstörde allt.
Var nyss ute och fotade lite, men raderade rätt många bilder för inga blir bra, och min kameras auto fokus funkade först inte så det fick jag lite damp över. Ååh vad jag vill ha behöver en ny kamera! Min är så gammal och börjar krångla lite då och då.. Fick låna hem en D7000 av skolan ett tag men sen behövde eleverna som läser film den och nu fick jag en D90 men den är bara såå kass. Bilderna blir jätte ljusa oavsätt inställning så fick använda min gamla ändå. Denna fotouppgiften kommer gå åt helvete.
 
Har heller inte för den delen hunnit/orkat plugga eller nåt som jag sa igår. Om 1,5h ska jag mot bussen till jobb och är nog heller inte hemma förrän vid nio tiden. Så där slutar min lediga dag typ. Vi hörs sen ialla fall! 
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?