Mys måndag
2013-10-28 KL. 21:59:01 · KATEGORI: Every day

Vid fyra tog jag bussen in till stan, klarade mig ifrån blåsten som tur är! Hälsade på Josse ett litet tag bara för att se hur hon mådde och sen var tanken att jag skulle träna ju men fick åka hem istället eftersom stormen började bli värre. Det blåste så mycket att dörren på bussen höll på att öppnas, sen när jag väl skulle av gick den knappt att öppna bara för det haha. Höll även bokstavligen på att blåsa bort, helt sjukt vilket väder vi har fått! 
Har mest bara kollat på tv en stund med la familia, somnade även till ett tag och nu ska jag kolla film och mysa med massa tända ljus på rummet. Lite mysigt är det ändå med detta vädret. Stanna inne och kolla film, mysa med sin käraste (ja jag är forever alone). Nej nu ska jag fortsätta med Harry Potter, hörs imorgon ♥
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?