Kvällstänk
2013-10-07 KL. 23:18:22 · KATEGORI: Every day

Blir så arg och besviken på mig själv. Jobbar knappt i skolan och förväntar mig att hinna med det hemma istället. Men nu sitter jag här, elva på kvällen och har en massa plugg bakom mig som jag ligger efter med. Och istället för att prioritera plugget när jag är hemma tränar jag. Så det resulterar ännu mindre tid och ork till skolsakerna. Ååh. Har bara mig själv att skylla men helt ärligt är jag så trött på skolan och pluggandet. Märker verkligen av att 2an är jobbigast och speciellt för mig som absolut inte är den personen som tycker det är intressant/kul att plugga i flera timmar. 
Men det blir värre eftersom jag knappt fattar sakerna vi går igenom i vissa ämnen, speciellt matten. DÖ MATTE, BARA DÖ. Vet att jag kan mycket bättre i de flesta ämnena jag läser men jag har bara ingen ork att spendera timmar på att göra ett bra arbete bara för det lilla A:et, jag orkar verkligen inte det. Då nöjer jag mig hellre med ett C eller B som ändå är lättare att få än ett A. 
 
Ska ialla fall få klart min svenska uppgift innan jag går och lägger mig, helst innan tolv..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?