Kvällssysslor
2013-10-10 KL. 22:40:13 · KATEGORI: Every day

Skoldagen gick rätt snabbt idag, naturkunskapen var inställd och historialäraren var snäll och lät oss gå så jag var hemma va 2h tidigare än vanligt. Tanken var att bara käka lite och sen åka till gymmet men jag kände att jag behövde plugga en massa istället, så jag skippade träningen för att plugga men det slutade med att jag somnade på soffan.. Åkte sen iväg lite snabbt med mamma och min syster, sen städade jag lite och nu sitter jag här vid datorn, utan att ens ha pluggat någonting idag. Bra Emma! 
Håller annars på och socialar mig lite, smsar massa med Alice (helt knäppa är vi haha!) och snapar med lite gott folk. Jag som var helt emot snapchat innan skaffade tillslut det, rätt kul ändå ju..
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?