Have no fear for giving in
2013-10-07 KL. 21:11:26 · KATEGORI: Every day

Hola amigos, denna skoldagen idag har varit såå seg. Började som vanligt med 3h engelska. Döda mig. Sen resten av dagen har bestått utav svenska och historia som båda är lika tråkiga. Men det bästa har ju varit att jag är helt frisk nu och kickade igång min träning igen med ett killer ben/rump pass samt ett zumpa pass. Så härligt! Fick skjuts hem och krängde massa maud (mat). Tömde diskmaskinen med hjälp utav världens bästa spotify lista, allt är bättre med musik ♥ 
Klockan är redan nio och jag ska ta och tvätta lite snabbt nu, duscha och även försöka hinna få en uppgift klar utav att vara uppe hela natten, så vi får höras imorgon helt enkelt!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?