♫ For the first time - The Script
2013-10-31 KL. 23:09:25 · KATEGORI: Every day

Känner bara hur tråkiga alla lägg det är nu för tiden, men så får det vara lite nu. Bloggen får drabbas ett tag men ska försöka få in lite inlägg ändå. 
Hur som, efter att ha stressat en massa och missat två bussar jag egentligen skulle tagit kom jag äntligen till stan och mötte upp favvo Alice. Kollade skor och maskerad kläder och jag hittade lite basic att ha på mig till lördag. Följde sen med henne när hon skulle ta blodprov, alltid lika segt att vänta på läkare haha. 
 
Vid fem åkte jag till gymmet, planen var ett zumba pass + styrketräning men under passet kände jag verkligen hur jag inte alls ville träna idag. Var tog all min motivation vägen? Kan nog tänka mig att eftersom jag nästintill alltid dricker en celsius innan träningen så saknar jag väl den energin man får.
Annars då, käkade god middag med los familj och sen har vi (jag eftersom dom andra somnar) kollat på film så det ska jag fortsätta med nu, vi hörs!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?