Det finns gränser på hur mycket tid o energi man ska orka spendera
2013-10-29 KL. 23:10:00 · KATEGORI: Every day

& just nu har jag knappt verken energi eller ens ork mer
 
Goddagens på er, eller ja kanske lite mer passande med godkväll? Mesta delen av dagen spenderades i sängen med datan i knäet/bordet för filmtittande. Sen vid två tiden åkte jag ut till väla med familjen - bigsis som var iväg. Letade efter ett nytt skal till mobilen men hittade inget alls, lite surt. Ska nog ta och beställa ett istället, ett MBMJ isåfall. Vid fyra tog jag bussen från väla för att åka till gymmet, blev ett iw pass + grit strenght.
Kan erkänna att inget av passen gick så bra, var inte alls så sugen på att träna idag och bara kände att jag inte var på topp idag. Aja, vi alla har såna dagar. 
 
Tog en lång härlig dusch när jag kom hem, satt brevid min fina lillasyster som somnade tillsammans med katten - aldrig sett något så gosigt innan! Åkte till maxi med mamma och köpte godis, eller ja jag kom hem med mina två boys istället, mums! Nu sitter jag som vanligt på rummet med datorn i knäet, lyssnar på lite mys/depp musik. Ingen bra kväll idag..
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?