Allt och inget
2013-10-31 KL. 00:54:49 · KATEGORI: Every day

Jag har suttit i 1h nu och inte gjort något alls på datorn och det slog min nu att jag kunde ju bloggat innan? Aja, stack till jobb vid fyra, var rätt lugnt idag vilket var skönt för jag var sjukt trött idag. Fick även sluta lite tidigare så jag kom hem vid åtta istället för nio, perfa! 
Har annars bara kollat klart filmen jag påbörjade innan idag, läst bloggar men även kollat runt efter ideér till haloween utklädnad samt letat lite smått efter nyårs kläder. Imorgon ska jag träffa Alice i stan så ska vi se om vi hittar något till lördag, men jag ska också följa med henne när hon ska ta sprutor. Undrar vem som kommer vara mest nervös, hon eller jag? Haha, har värsta fobin för sprutor, och ändå följer jag med som stöd..
 
Aja, tänkte försöka sova lite nu fast att huvudet går på helvarv atm. Lite för mycket tankar för denna tiden på dygnet.
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?