17.10.13
2013-10-17 KL. 09:32:59 · KATEGORI: Every day

Sitter just nu på svenskan och är skit sur på läraren. Värsta läraren ever. Aja.. Igår jobbade jag till halv åtta, kom hem lite över åtta och gick ut på en pw med mamma på ca 5km. Riktigt skönt väder! Skulle som vanligt behövt plugga sen på kvällen men jag hade varkligen ork till det. 
Har ännu en svenska uppgift som jag måste få klart idag och även skicka in den ikväll så att svenska läraren tar bort mig "frånvaro" från resursen igår. Ååh damp!! 
Efter skolan väntas träning som vanligt, zumba och jag ska även försöka hinna med armar/axlar. 
 
Har även super mycket att göra och nästa vecka väntas två prov och inlämningar, men sen kommer lovet riktigt lägligt! 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?