Torsdag kväll
2013-11-28 KL. 21:15:26 · KATEGORI: Every day

 
 
Hej på er, igår var en rätt lugn kväll på jobb, blev hämtad av pappsen vid åtta och när jag kom hem gjorde jag klart den skriftliga foto uppgiften. Idag hade jag sovmorgon till 10:15 - idrottslektion (eller ja, gym dax) så jag körde lite rygg/mage och blev dissad av Rebecca idag då hon skulle träna annat. Inte ok Rebecca, vet att du läser detta också! Käkade lunch i skolan innan vi sen fick reda på att alla lektioner på eftermiddagen var inställda så jag åkte hem vid halv ett.
Sen dess har jag mest bara chillat, kollat på PH. Tog en lång skön dusch, rakade benen och sen byttade lakan. That feeling, nyrakade ben och nybäddad säng ♥ Anyway, har även suttit i fotbad ett tag innan jag platsade mig i sängen för att läsa lite av femti.
 
 

rebecca

Känn dissen ;)

DATUM: 2013-11-28 | TID: 22:30:03
BLOGG/HEMSIDA: http://rmphotos.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?