Todays
2013-11-16 KL. 13:37:00 · KATEGORI: Every day

Körde på en mys-jobb outfit, både byxor och tröja från Hollister.
 
Hej på er, igårkväll gav internet upp ett tag och jag fick damp över det haha. Tillslut fixade det sig (eller ja, pappa fixade detAnyway, läste lite av femti varvat med tv mys med familjen innan jag gick och la mig i tid för att slippa vara super trött på jobb imorse. Trodde dock inte att jag skulle lyckas sova eftersom jag somnade i några timmar efter skolan.
Slutade fem i tolv och sprang till bussen som gick tolv, och nu är jag hemma med lilsis meddans mina föräldrar handlar. Kvällens planer är oklara än, men eftersom los parents ska ha fest här så flyr jag gärna hemmifrån haha. Aja, vi höres!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?