Tisdag 12 november
2013-11-12 KL. 18:43:04 · KATEGORI: Every day

 
Hej på er, sitter just nu med min data + familjens och försöker göra lite gammalt historia arbete i hopp om att komma i kapp. Går ju bra med tanke på att jag bloggar istället.. Menmen. Skoldagen gick rätt bra, matten börjar verkligen gå bättre just nu vilket är nice. Slutade vid halv tolv, tog bussen hem och såklart när jag ska gå hem (tar ca 15 min om man inte går as snabbt) så öser regnet ner. Come on lixom. Blöt som faan kom jag hem, bytade om till mjukis kläder, åt lite och sen somnade jag i typ 4 (?!?!) timmar. Lycka till att somna inatt Emma... 
 
Är egentligen ledig imorgon, men måste ändå till skolan klockan 8 (sugen så jävla mycket) för att göra ett matteprov. Så ja, jag ska vara i skolan i 1h och sen åka hem för att somna om, kan redan tala om för er att jag ska gå till skolan i min pyjamas. Skämt o sido, men nästan så haha. 
Aja, nu får jag väl återgå till plugget, vi hörs!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?