This weekend
2013-11-24 KL. 16:04:58 · KATEGORI: Every day

En lite random bild, men ändå lite cool!
 
Hej på er, lite segt med uppdateringen denna helgen men så blir det ibland. I fredags åkte jag in till stan vid åtta, mötte upp Josse och Anna sen stack vi vidare på krök. Hade riktigt roligt och lite över tre kom jag hem och somnade gott i sängen.
Vaknade inte förrän halv ett igår, segade mest bara hemma innan jag, mamma och syster åkte och handlade mat och sen spenderade jag min kväll framför en film med familjen ♥ Eller ja, jag låg på golvet framför brasan och värmde mig haha. 

Idag blev det en lite mer tidig morgon, sen har jag och Elin städat på övervåningen och jag har halvt-städat mitt rum för nu orkar jag inte mer. Ska försöka få mamma att hänga med mig och sola senare ikväll så slipper jag cykla ner (vilket är as långt och jag hade inte ens gjort det). Annars är det de vanliga söndags sysslorna, få lite plugg klart men jag ska även ta en skön dusch och ett fotbad med massagen igång. Lovely!
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?