sunday funday
2013-11-17 KL. 20:27:11 · KATEGORI: Every day


Hola Amigos, hoppas allt är bra med er! Själv mår jag prima, om man bortser all söndagsångest.. Igår åkte jag in till stan och mötte upp Becca och Ebba. Satt ute och snackade i nån timme om inte mer innan vi gick hem till henne för att värma oss.
Där blev det först film och sen var vi sociala mot hennes mamma och deras gäster innan dom stack och då dampade vi lite med festmusik innan vi somnade lite innan två. Dock skulle jag ta bussen hem halv tre som är sista bussen, vaknar upp på soffan 02:25 (?!) Och får upp Becca så hon öppnar till mig, börjar springa raka vägen till biblioteket för att slippa alla svängar, och 02:31 var jag framme på busshållsplatsen. Fattar ni hur död/trött jag var efter att ha sprungit med vinterjacka och halsduk i racerfart haha? Som tur är hann jag med bussen och blir nu kallad Usain Bolt av min syster. King.

Vaknade vid elva imorse kanske,  efter att hela familjen dissade mig och stack iväg så startade jag grym musik och städade i huset efter igår. Sen har jag mest försökt plugga och varit på väla med mina föräldrar och lilsis. Nu ska jag återgå till historian, vi hörs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?