Redan torsdag
2013-11-14 KL. 17:54:30 · KATEGORI: Every day

Igår vaknade jag vid sex tiden, drog mig till skolan för 1h matte innan jag åkte hem igen. Tanken var att jag skulle sova en stund när jag kom hem men det sket sig lite eftersom jag var för pigg. Tog bussen en stund senare till en kompis ett tag innan jag stack hem igen vid halv två tiden. Hann måla naglarna innan jag åkte till jobb några timmar. 
 
Idag har varit en rätt skön skoldag, började med idrott på gymmet där jag och Rebecca köttade rygg och armar tillsammans. Känner att idrotten kommer gå såå bra nu! Sen käkade jag och Erika lunch meddans alla andra åt ute innan vi hade en kort KLF tid följt av natur där vi bara kollade film som vanligt.
Kom hem runt tre tiden, åt lite innan jag och sis städade och nu ligger jag nerbäddad i sängen med tända ljus och ska börja läsa Femtio nyanser av mörker nu som jag fått låna av Moa. 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?