Någon som är mitt emellan
2013-11-07 KL. 19:03:15 · KATEGORI: Every day

 
Hej på er, igår så hade jag verkligen fullt upp så bloggen fick lida lite. Började 9 med foto och slutade 1h senare, verkligen lönt. Stannade kvar ett tag med Moa innan jag sen åkte till gymmet för att köra armar/axlar. Som vanligt går det passet alltid så fort för mig så jag hann bli klar så jag kunde få skjuts hem. 
Käkade lite mat och bara kopplade av vid tvn innan jag sen vid fyra tog bussen till gymmet igen för jobb. Blev inte klar förrän 20:40 och då gick bussen inte förrän 1h senare så jag sprang en halvtimme på löpbandet i intervaller.
 
Blev skola från halv nio till tre, åkte hem för att jag skulle äta innan gymmet men jag var så grymt trött att jag inte orkade. Blev en powernap i soffan istället. Har annars inte gjort så mycket, men på min to-do list måste jag göra klart tre bilder till visuella imorgon, resten får göras i helgen.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?