Keep your friends close, and your enemies closer
2013-11-26 KL. 18:43:22 · KATEGORI: Every day

 
Godkväll allihopa! Hoppas allt är bra mer er, själv är jag lite trött och seg idag.. Började med att jag höll på att försova mig imorse, men hann ändå till skolan vid åtta för att då få reda på att vår 2h matte lektion var inställd. Då blev jag rätt irriterad.. Speciellt när jag somnade sent inatt och kunde sovit längre på morgonen haha. Så jag, Josse, Rebecca och Matilda satte oss i ett gruppgrum för att jobba lite, men tillslut tröttnade vi på det. 
Efter nk lektionen åkte jag hem, kollade lite på GS innan jag somnade 1,5h.
Nu sitter jag och jobbar med den skriftliga fotouppgiften, så får väl återgå till det nu. Vi hörs!

Rebecca

ingen uppdatering nä :(

Svar: Måste bli klar med foto uppgiften, får blogga sen :(
Emma Berg

DATUM: 2013-11-27 | TID: 22:27:31
BLOGG/HEMSIDA: http://rmphotos.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?