Helgen
2013-11-10 KL. 12:25:28 · KATEGORI: Every day

 
Hej på er! Som vanligt har det varit lite segt med uppdateringen men så blir det ibland. I fredags åkte jag och träna direkt efter skolan, blev ett ben/rump pass som gick riktigt bra. Fick in en grym känsla och bara köttade. Åkte in till stan vid åtta och mötte Becca för en catch up eftersom vi inte setts på ett bra tag. Snackade en massa som vanligt och tillslut somnade vi båda ett tag på soffan. Standard för oss. 

Igår skulle jag träffat Emelie vid ett tiden, men 12:50 vaknade jag och såg att Emelie också nyss vaknat så det var rätt lugn då. Halv tre åkte jag in till stan och vi åkte vidare till väla. Käkade först på subway innan vi påbörjade vår shopping runda och jag fick med mig två plagg (visar er strax!) Efter väla åkte vi hem till henne och käkade med hennes familj + deras vänner. Hade en riktigt trevlig och rolig kväll med min bbdv. 
Idag då? Ja en massa plugg står på schemat men jag ska även få in lite rolig bloggning samt fira farsdag lite. Vi hörs! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?