Fetaste söndags ångesten ever
2013-11-03 KL. 12:13:00 · KATEGORI: Every day

 
Godmorgon på er, vaknade för knappt 1h sen och har fått i mig lite frukost. Ligger förövrigt inne med en så grym söndags ångest, plugget jag hade tänkt göra nu på lovet för att ligga i fas nu när skolan börjar har inte alls blivit gjort så ni kan ju ana vad jag ska göra idag? 
Hur som, lite kass uppdatering men jag har varit rätt upptagen nu i helgen - som började med att ha tjejmiddag hos Emelie innan lite gott folk kom hem till henne för lite festligheter. Hade riktigt kul och vid tolv blev jag hämtad för att komma hem i tid eftersom jag skulle jobba dagen efter. Dock somnade jag inte förrän vid två så jag var ändå as trött på jobb, menmen! 
 
Jobbade mellan 9-12 och hann med 1h's tidigare buss hem vilket var super skönt, käkade lunch och sen somnade jag som en stock ett par timmar. Kom hem till Alice vid sju och fixade bara oss snabbt innan vi skulle ta bussen till Glumslöv för haloween fest. Det spårade en aning i början med folk som inte kunde ta han om sig själva, men när dom var ute ur bilden blev det riktigt kul och när jag kom hem vid tre tiden blev det natt mat innan sängen kallade. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?