05.11.13
2013-11-05 KL. 18:08:38 · KATEGORI: Every day

Aloha fellas (fråga mig inte) men anyway, tränade i 2,5h igår - började med zumba sen köttade jag rygg och mage innan jag avslutade med ett 45min långt iw pass. Dock var det lite jobbigt att bara ha en liten flaska med vatten och inte kunna fylla på med nytt. Var helt död när jag kom hem, duschade och käkade lite. En jävligt bra start med träningen igen, fick in en så grym känsla!
Kollade mest på film under kvällen och som vanligt (rätt ofta just nu) kunde jag inte somna inatt. Lite för mycket i huvudet, ja det vanliga alltså.
 
Vaknade 15min innan jag skulle gå till bussen, trodde verkligen att jag skulle missa bussen men jag hann göra mig iordning o allt på en kvart. Helt otroligt haha! Började med matte som faktiskt gick bra, sen naturkunskap där vi satt och debaterade. Kom hem vid ett tiden och somnade på soffan, skulle egentligen träna men jag vaknade lite för sent så ska nog bara cykla lite nere i vårt "hemma gym". 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?