Yesterday / Today
2013-05-22 KL. 17:11:49 · KATEGORI: Every day

Ursäkta att jag inte bloggade något igår, men hade knappt någon tid till att starta datorn. Nationella i matte gick väl både bra och dåligt, den sista delen kändes bättre än de andra. Dock har jag aldrig varit bra på matte så det får vara en ursäkt hehe! Men slutade innan två och var hemma kvart i tre, käkade lite och laddade upp inför gymmet med en celsius.
Hade nog ett av mina bästa tränings pass igår också, köttade lite cardio, rygg och mage. Aldrig känt mig så nöjd efter träningen som igår. Det måste vara min celsius, tack du som uppfann denna mirakel dricka! ♥
 
Hade bara en lektion idag, som var sååååå onödig att vara på. Började halv ett så sovmorgonen var väl behövlig då jag sov så dåligt i natt. Var på skolan i 30 min så ja, så nödvändigt var det.
Åkte direkt till gymmet för lite cardio och ett axel/biceps pass och nu har jag så sjukt ont i kroppen, åh vad man älskar träningsverk!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?